Parfumuri Originale Livrare Rapida

Intrebari frecvente


Știm că ești ocupat! Între serviciu, familie și prieteni nu iți mai rămâne foarte mult timp pentru cumpărături. Ai nevoie de un partener de nadejde? YouParfum iți oferă parfumurile mult dorite la prețuri imbatabile cu numai câteva click-uri!

Stoc Propriu

Comanda Acum!

Livrare Rapida

Maxim 24 H

Promotii si Reduceri

Zilnic

Cum comand ?


Contul de utilizator

Beneficiile creării unui cont:
– Checkout rapid și ușor.
– Posibilitatea de a verifica starea comenzilor.
– Vizualizarea istoricului comenzilor.
– Participarea în diferite concursuri.

Crearea contului de utilizator

Crearea unui cont pe YouParfum este extrem de simplă. Accesează crează cont şi urmăreşte paşii.

Probleme la accesarea contului de utilizator

Cel mai adesea această problemă apare deoarece:

– Adresa de email sau parola a fost introdusă eronat. Mai încearcă logarea iar dacă problema persistă te rugăm să ne trimiţi un mail şi vom rezolva rapid situaţia.
– Parola a fost uitată. Dacă vă confruntaţi cu această situaţie, trimiteti-ne un email şi vă vom trimite o nouă parolă.

Cosul de cumparaturi

Vizualizare coş de cumpărături

Puteţi vizualiza permanent produsele aflate în “coşul de cumpărături” poziţionat în dreapta sus a paginii de start in chenarul negru.

Ştergere produse din coş

Dacă v-aţi răzgândit în privinţa unor produse puteţi foarte simplu renunţa la ele:

– Accesați butonul “Vezi Coș”

– Dați click pe semnul “X” aflat în stânga pozei produsului.

Doar produse originale

Produsele comercializate de YouParfum sunt achiziționate de la cei mai mari producători / furnizori autorizați din Europa, aceeași care furnizează produsele în magazinele tradiționale din mall-uri sau centre comerciale. Acest lucru face imposibilă livrarea de produse de o calitate îndoielnică sau produse care nu sunt originale.

De ce produsele noastre sunt atat de ieftine ?

Este cea mai des întalnită întrebare și în același timp una legitimă âvand în vedere prețurile pe care le practicăm fiind chiar în unele cazuri mai mic cu aproape 50% de prețurile practicate de magazinele tradiționale. Răspunsul este unul simplu: Magazinele tradiționale dețin un spațiu comercial prezent în mall-uri și centre comerciale acolo unde numai chiria poate ajunge la câteva mii de euro lunar iar numărul de angajați fiind foarte ridicat având implicit și cheltuieli mult mai mari care se reflectă în prețul plătit de dumneavoastră. Magazinul nostru online nu dispune de un spațiu comercial, multipli angajați și intermediari. Datorită acestor motive YouPafum este capabil sa ofere preturi imbatabile.

Comanda dumneavoastra

Înaintare comandă

– Selectați produsul sau produsele dorite.
– Introduceţi adresa de livrare şi selectaţi metoda de plată.
– După ce ați introdus toate datele și ați apasat butonul “Plasează comanda”, comanda dumneavoastra este una ferma.
– Cum ştiu dacă s-a preluat comanda?
– După ce lansați comanda veți fi contactat telefonic pentru a se confirma/valida comanda dumneavoastră.
– Aveți grijă ca datele de contact să fie introduse corect!
– Pentru produsele aduse la comanda vom confirma telefonic disponibilitatea si timpul de livrare.

Termeni si conditii de returnare

Condiţiile pentru returnarea unui produs

Produsele achiziţionate online se pot returna în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului (conform OUG 34/2014). Puteti descarca formularul de retragere de aici. YouParfum îşi rezervă dreptul de a nu primi spre returnare produse care prezintă semne de utilizare, lipsa etichetelor şi ambalajelor originale sau orice alte modificări fizice.

Cine suportă cheltuielile de returnare?

Transportul produselor returnate se va face din cheltuiala clientului care are obligaţia să folosească aceeaşi firmă de curierat de la care a primit coletul.

Ce se întâmplă după returnarea produsului?

YouParfum va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la data denunţării în scris. Returnarea banilor se face într-un cont bancar specificat de client (suma neincluzând cheltuielile de transport).

Plata & Livrare


Metode de livrare disponibile

YouParfum.ro colaborează cu urmatoarea firma de curierat:

Fan Courier
Produsul comandat este livrat prin intermediul serviciilor de curierat rapid puse la dispoziție de compania Fan Courier.
– Informații de contact pentru zona dumneavoastră puteți găsi aici
– Valoarea fixă de 15 lei pentru livrare este valabilă doar pentru localitațile acoperite de Fan Courier fără kilometri exteriori.
– Pentru localitațile cu kilometri exteriori livrarea se va face prin Poșta Română în termen de 24-48 ore.
– Coletul va fi livrat în termen de 24 de ore de Luni până Vineri.
– Comenzile plasate în weekend vor fi livrate Luni dimineată.
– Puteți verifica oricând statusul pachetului dumneavoastră aici
– În cazul în care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresă, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(ă) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca sistemul de livrare să înregistreze o nouă impunere de expediere.
– Coletul va fi păstrat 7 zile.
– Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare sau la efectuarea comenzii prin transfer bancar.

Stocul produselor

Toate produsele prezente pe site și indicate pe stoc se află în stocul propriu și pot fi livrate în maxim 24 de ore de la comandă. Puteți comanda și alte produse care nu sunt prezente în stocul YouParfum iar termenul pentru livrare este de 4-5 zile lucrătoare. Vă rugăm folosiți formularul de pe pagina de Contact

Predare personala

Clienții din București pot ridica produsele de la sediul YouParfum sau predate personal de către unul dintre reprezentanții noștri în alte zone ale Bucureștiului.

Informatii importante despre livrare

Vă rugăm ca la primirea coletului să verificați aspectul cutiei și în special dacă exista semne ale violării integritații benzii adezive. Aceasta trebuie să fie intactă. Puteți deschide coletul în fața curierului (însă numai după ce achitați totalul produsului/produselor) pentru a vă asigura că ceea ce este înscris pe factură este prezent şi în colet. Orice reclamație ulterioară a unor produse care lipsesc din colet nu este luată în considerare de compania Fan Courier.

Totodată vă sfătuim să nu acceptați coletul dacă vedeți orice urmă a deteriorării produsului în interior:
– Cutia este umedă sau prezintă urme că ar fi fost udată.
– Pachetul miroase pregnant a parfum.
– Aceste caracteristici pot sugera faptul că produsul din interior a fost deteriorat.

Nu acceptați și nu plătiți pachetul dacă:
– Vedeți semne că s-a încercat deschiderea acestuia.
– Nu primiți pachetul dacă acesta este desfacut.

Acest mesaj este pentru protejarea clienților noștri de eventualele fraude ce pot fi produse în timpul transportării coletului.

Modalitati de plata

Puteți folosi următoarele metode de plată:

– Numerar la livrarea prin FanCourier: contravaloarea produsului se achită curierului care va emite o chitanță.
– Transfer Bancar: după primirea comenzii veți primi datele contului pentru a putea efecuta plata în avans. La livrarea produsului veți primi factura sau bon fiscal.
– Numerar la livrarea personală, valabilă pentru clienții din București.

Preturi, reduceri si vouchere

Toate prețurile includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor. Prețurile produselor sunt bazate pe prețurile recomandate ale distribuitorilor exclusivi și sunt de regulă cele la care pot fi achiziționate în magazine. Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

YouParfum acordă diferite tipuri de reduceri. În cazul în care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de reduceri, acestea se cumulează. Orice cod de reducere poate fi utilizat o singură dată, cu excepția cazului în care este prevăzut în mod explicit altfel. În cazul folosirii multiple în mod abuziv, YouParfum are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.

Pentru comanda unui voucher cadou nu se poate aplica discountul oferit de alte cupoane/vouchere. Dacă valoarea voucherului de reducere sau a voucherului cadou este mai mare decât valorea totală a comenzii, diferența nu este platită sau transferată sub forma unui nou voucher.

Aveti intrebari la care nu ati gasit raspunsul ?